امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

گل خونه ما

اولین روز پائیزی امیرحسین در 2 سالگی

1392/7/1 8:25
نویسنده : عسل
532 بازدید
اشتراک گذاری

اولین روز پائیز را با پارک شروع کردیم.

اول مامان عسل توی بیمه دانا کار داشت و مثل همیشه امیرحسین با مادر و بابایی توی پارک بودند تا من کارم تمام بشه.


ولی اینبار کار من توی بیمه خیلی طول کشید و امیرحسین جون هم حسابی به سلامتی پدربزرگ و مادربزرگش کمک کرده بود. اینقدر پیاده روی کرده بودند و دنبالش دویده بودند که وقتی من رسیدم بابایی بی حال زیر پل به دیوار تکیه داده بودند اینطوری:

و اما مادر که در حال غش کردن بودند ولی چاره ای نداشتند و کنارت وسط خاکها ایستاده بودند چون امیرحسین جون میل به خاک بازی داشتند.

 

بعدا" من به مادر و بابایی گفتم برن توی ماشین تا خودم شما را بیارم. هزار تا ماجرا داشتیم تا اومدیم برسیم به ماشین ولی فقط از همین یکی عکس گرفتم که سوار قایق شده بودی و می خواستی قایق سواری کنی. 

عصر هم رفتیم خونه آقاجون که شما گیر داده بودی به هولا هوپ عمه بهشته و با این هولا هوپ که سه برابر خودت بود از این طرف به اون طرف میدویدی و من حرص می خوردم که نزنی یه چیزی را بشکنی.

به هر حال اولین روز پائیزی امیرحسین 2 ساله هم گذشت.

پسرگلم امیدوارم شما هم اولین روز پائیزی نوه و نتیجه و نبیره و... را ببینی و کیفشون را بکنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل خونه ما می باشد