امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

گل خونه ما

غذای کمکی برای کودک یازده ماهه خوراک لوبیا چیتی

1391/5/20 16:02
نویسنده : عسل
307 بازدید
اشتراک گذاری

غذای کمکی برای کودک یازده ماهه خوراک لوبیا چیتی

مواد لازم:

لوبيا چيتي

دو قاشق غذاخوري

سيب‌زميني

يك عدد متوسط

گوجه فرنگي

دو عدد متوسط

پياز

يك عدد متوسط

روغن زيتون

يك قاشق غذاخوري

نعنا خشك

نصف قاشق مرباخوري

يا نعناي تازه ريز شده

يك قاشق مرباخوري

طرز تهيه:

لوبيا چيتي را شب قبل خيس كنيد. صبح آب آن را بيرون ريخته و لوبياها را با آب و پياز بپزيد، تا كاملاً پخته شوند. سپس سيب‌زميني خرد شده، گوجه فرنگي رنده شده و نعناي ريز شده را بريزيد و بگذاريد چند جوش بزند. وقتي آب آن تمام شد خوراك آماه است. موقع غذا دادن به كودك، روغن زيتون را اضافه كنيد. اگر از نعنا خشك استفاده مي‌كنيد آن را همراه با روغن زيتون روي غذا بريزيد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیر مهدی(سوده)
22 مرداد 91 1:18
سلام عزیزم ممکنه برین به ادرس زیر و به پسر من که تو مسابقه نی نی خواب الود شرکت کرده رای بدید رای گیری از شنبه اینده شروع میشه تا دوشنبه ادامه داره عکس شماره 11 مال امیر مهدی منهhttp://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php
خاله ی کوثر
1 شهریور 91 21:28
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل خونه ما می باشد