امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

گل خونه ما

این روزهای امیرحسین

1391/7/5 8:20
نویسنده : عسل
227 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس خواب بعد از شیطنتهای امیرحسینه.این روزها اینقدر شیطونی میکنی البته منظورم بازیه چون بچه باید بازی کنه البته بازی شما با همه چیز هست غیر از اسباب بازی.امیرحسین عزیزم وقتی خیلی خسته میشم میگم:خدایا شکرت که بچه ام سالمه و خسته ام میکنه.وقتی خیلی خیلی خسته میشم و نهایت اذیت کردنهات میشه میگم:خدایا بلایی که امیرحسین به سرم میاره به سرش نیار.اما یه حقیقتی را هم بهت بگم وقتی می خوابی خیلی خوشحال میشم چون میتونم به کارهای خونه برسم یا کمی استراحت کنم ولی اگه بیشتر از دو ساعت بخوابی و من بیدار باشم طاقت نمیارم و مرتب انتظار میکشم که بیدار بشی چون خیلی دلم برات تنگ میشه.امیدوارم همیشه زندگی خوب و توام با آرامش داشته باشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامی امیرحسین(فاطمه)
8 مهر 91 11:43
سلام عزیزم باعث افتخاره داشتن دوستی مثل شما و پسر نازنینت که مثل امیرحسین خودم کچل و شیرینه.خدا حفظش کنه منم شما رو لینک میکنم با اجازه.
فرشته ام "امیرحسین"
8 مهر 91 15:39
سلام منم با افتخار لینکتون کردم چه جالی که همه دوستای امیرحسین جون امیرحسین هستندضمنا آدرس وبلاگتون درست نبود در قسمت نی نی وبلاگ i دومی رو تایپ نکردید من خیلی با هوش و سمج بودم متوجه شدم


ممنون از دقتتون
مامی امیرحسین
8 مهر 91 18:25
جمع امیرحسین دارها جمع ه چه ناز خوابیده ماشالله! معلومه خیلی شیطونی کرده ها! با بخش شکرش خیلی موافق الحمدلله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل خونه ما می باشد